onsdag 9 februari 2011

Riv i huset

Nu har vi börjat! Köket är nerrivet, mattan bortstrimlad (tack pappa), och vattnet går inte slå igång. Eller slå igång och slå igång visst går det men jag gissar att det blir fontän i köket då. Så vi ska sova hos mamma och pappa i natt oxå. Känns lite konstigt att sova borta och ha så himla nära hem. Men lyx är det kan jag säga. Färdig frukost med kokade ägg och allt i morse:)

Har precis haft två besök som kom med fika, svärmor kom med nybakta bullar och Tobbe kom med kaffe!! Men tyvärr ingen kaffedrickare kvar och bullen får vänta tills i morgon. Är ju bara jag hemma för Nicke är ff på möte på jobbet...

Nej, dags att åka på affären och sen inta soffan hos mor och far. Lång dag i morgon oxå men sen är det helg för min del. Och Tildas såklart. Och hon har klargjort att det inte blir att åka på några affärer på fredag. Hon är nog less att följa på alla dessa byggaffärer gissar jag.

Väntar med spännig på min vän Å som jag gissar snart har en underbar liten ny människa i sin famn. Och på lillasyster som jag vill ska ha nu!! Jag är ju bebismyssugen, ju!

Kram på er allihop!

1 kommentar:

  1. Fullt upp läser jag. Vad kul! Mysigt med uppassning förstår jag, inte dumt alls. Massa bebisar på g, så himla mysigt det oxå. Ha det riktigt bra nu o njut av allt mys mitt i all renovering! Kram

    SvaraRadera