fredag 11 februari 2011

Välkommen lilla prinsessa!

Jaaa!!! Nu har jag blivit moster igen:) Och till en tjej den här gången med. Varför byta ett vinnande koncept? Har ingen koll på längd och vikt än men jag kan garantera att hon är söt för hon var visst lik storasyster....

Jag fick äran att tillbringa en hektisk natt med storasystern som givetvis lyckats få magsjuka igår kväll...Och jag är ju inte just nå`kräsen eller så,,,Men det gick utmärkt iaf, hon var hur duktig som helst trots sin ringa ålder. Och nu sitter hon och kusin Tilda i mormors soffa och myser till barnprogram. Törs nästan inte berätta att jag lämnade Tilda och E själva när jag skjutsade Wilma till skolan...Men vad gör man? -28 ute och gå är ingen höjdare tror jag och inte ville jag dra ut dom andra två heller. En gång hann Tilda ringa och då var jag nästan hemma igen. Och mäkta stolta var dom allt!!

På hemmafronten spacklas golvet just nu hoppas jag och mattan ska läggas in senare under dagen. Så ett litet ljus i tunneln ser jag. Dessvärre hinner vi inte med alla vänner just nu och det tycker jag är heltrist:( Just nu har jag Kerstinabstinens för det var alldeles för längesen vi träffades ordentligt. Eller hur??

Ha en bra dag! Puss på er!!

2 kommentarer:

  1. Tack för det:) Det är alldeles för längesen vi sågs, det kan jag absolut hålla med om. Men någon gång ska vi väl lyckas med en träff hoppas jag. Själv sitter jag här med en sjuk liten tjej IGEN. Feber o kräkts 2 gånger tidigare idag. Äter just nu en morot, det var vad hon längtade efter o än har hon fått behålla det hon fått i sig iaf. Verkar som om mina planer på slalom imorgon går i stöpet. Sjukdom o ev. kyla som ställer till det. Vi får väl se. Hälsa så mycket till de lyckliga (tar jag för givet) föräldrarna. GRATTIS!!! Kram till er alla

    SvaraRadera
  2. Har moster fått träffa den nya prinsessan ännu? Lever på glädjen över att allt gick bra för dem för att lättare orka sluttampen själv :)

    Men så typsikt med magsjukan. Hoppas mor o far o "lillsessan" klarar sig och du och din familj. Snusa på bebis åt mig också. :) Om vi har tur får vi träffa dem o underverket på BB men de är väl snabba hem om allt gått bra.

    KRAM till er alla

    SvaraRadera