tisdag 18 januari 2011

Snart helg..??

Tisdag och full rulle, det gillas! Ska bara försöka få in ett eget träningspass i kväll när tjejerna liks har dans resp. Friskissvettisgympa. Och snart är det ju helg igen. Bara två dagar kvar av veckan, kan verkligen rekommendera 80% i arbetstid. Man hinner med ett liv utöver allt som har att göra med jobb, aktiviteter, skola, läxor, kompisar och en hel del annat som kanske inte står längst upp på min priolista typ handling, matlagning, tvätt, städning...När fredagarna kommer känner jag ett lugn, eller egentligen redan på torsdagskvällen. Mys med Wilma till frukost då det oftast bara är hon & jag, sen mys med Tilda, bara hon & jag...Åhhh, I like!!!

Nicke drar till Göteborg på kurs/mässa eller nåt sånt på fredag-söndag och jag tar nog en tur till IKEA med syrran. Sen blir det myyys heela helgen lång med tjejerna. Dop av minikusin på lördag och Storstadskusinerna kommer dessutom upp så det lovar gott det här=)

Ska snart bli moster igen och håller på att längta ihjäl mig. Jag bara älskar småkrabater...Och nu är det ju nära...Så lycka till nu syrran och kära Å som oxå väntar på en liten söt varelse!!!

Orkar jag och vädret håller så blir det nog slalom med tjejerna på fredagkväll. Nån som ska med??

Kram på er

1 kommentar:

  1. Så du ska få ditt nya kök nu snart. Som du har vntat o längtat :) Spännande!! O spännande att bli moster igen, ni har verkligen lyckats tima era barn i en jämn ström :) Men denna gång tror vi på en pojke o en ny erfarenhet för er systrar om hur "lillslangen" kissar runt överallt när man öppnar blöjan ;) Stort tack för lycka tillet, det värmer! Stor kram

    Skickar ocks ett stort lycka till med dig till bebisföderskan :)

    SvaraRadera