torsdag 27 januari 2011

Vips

..var det torsdag igen. Precis som jag sa!!

Lite speciell vecka med en magsjuk liten prinsessa:( Och jag tror det är första gången nånsin som vi inte behövt sanera en hel säng efter magsjuka. Hon prickade galant toaletten. Har man stora barn när dom vaknar och känner att dom mår dåligt, eller?! Hon och Nicke har iaf haft mys två dagar nu och sett det mesta som går att se på tv tror jag...Och i morgon är det min tur att mysa med tjejerna för då är vi lediga. Nåja, Wilma går till 13 men sen blir det nog ett efterlängtat fika på skolan.

Sen blir det förhoppningsvis sist Club 27 för mig och min käre man. Hann inte med förköps men det ska nog gå ändå tror jag. Tjejerna har tur och får sova hos mormor och morfar. Som dom längtar!!!

Puss & kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar